lørdag den 16. marts 2013

Afrika er ikke så ringe endda (:

Efter at have lagt syg i 4 dage, med madforgiftning og derefter en smertefuld influenza (det er i hvert fald vores egne teorier, da jeg ikke var så meget for at skulle til en læge hernede..), er jeg nu endelig på toppen igen! (: Da vores weekendplaner blev ødelagt, pga. Sofies og mins influenza, så måtte vi jo finde på andre ting at lave. Fredag blev brugt på babyhjemmet og shopping. Lørdag tog vi igen til babyhjemmet. Her fik de nye møbler fra UCC (Uganda Child Care). Børnene var ellevilde, og kravlede, hoppede og dansede rundt på de nye ting. Lidt stemningsbilleder fra dagen:
Møblerne ankommer, og børnene løber som altid ud når der kommer en bil
Timo afprøver de nye stole (:
De er ikke vant til at have et spisebord. Så hvad gør man.. (:
Børdplader kan også bruges til at hoppe og danse på (:
Bænkene tages i brug
Selv om regntiden er begyndt hernede, så har vi stadig masser af solskin! Så efter babyhjemmet tog vi hen til poolen og nød resten af dagen(: Poolen ejes af det danske ægtepar Ruth og Carsten, og kan frit benyttes af os for et lille beløb. 
Den skønne pool!
Billedet er taget fra bandaen hvor vi nyder den skønne udsigt over bjergene i baggrunden
Rundt om poolen er forskellige hytter som kan lejes. I 2 af dem bor pt. en dansk familie der er her i 5 måneder. Desuden er det også her bandaen findes, hvor vi sommetider mødes med de andre volontører og hygger.
De små runde hytter
Frokost i bandaen.
Her kunne vi også få internet, som vi har  undværet de sidste dage,
hvilket Nicoline og Mathilde var meget glade for (:
Total afslapning
Måske kan man se hvor rød jeg blev på mine skuldre i går på babyhjemmet - Husk solcreme Heidi.. (:
Sofie og jeg i poolen (:
Hvad kan jeg sige; jeg nyder Afrika! Livet er skønt; sommer, sol, glade børn på babyhjemmet og skønne veninder! 
Hvad mere har man brug for på en lørdag? (:
Nicoline og jeg (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar