onsdag den 14. august 2013

Uganda - I´m on my way


Ikke fordi jeg savner de lange tørre og hullede grusveje, det kolde vand i bruseren, at sidde tæt sammenpakket i en varm taxa med 10 andre, de lange ventetider, eller at spise bananer til alle måltider. Men fordi Afrika simpelthen har ramt mig i hjertet, og sat sine spor så dybt, så jeg bare må tilbage til Uganda.
En impulsiv beslutning blev taget, da jeg blev ringet op af Africa InTouch og spurgt om jeg havde lyst til endnu en rejse, og d. 20 august sæter jeg derfor igen kursen mod Uganda!
Denne gang skal oplevelserne deles med 4 andre skønne mennesker, som jeg ser frem til at lære endnu bedre at kende gennem de næste 4 måneder, hvor vi skal bo sammen på Kamuzinda Farm og dele hverdagens afrikanske eventyr!
Jeg er fyldt af spænding over hvad der venter mig i Uganda. Det bliver underligt at komme derned igen, men jeg glæder mig så ubeskriveligt meget til at gense Afrika og blive en del af det jeg nu uden tvivl kan kalde for Afrikas Perle!
Har du lyst til at følge med i mine oplevelser, er du mere end velkommen til at se med her på siden, hvor jeg vil forsøge at skrive om stort og småt og dele lidt billeder fra min afrikanske hverdag.

Jeg er sikker på, at det bliver en oplevelse for livet, og jeg kan nu sige: Uganda I´m on my way!! (:

Teambuilding med mine 4 rejsekammerater
fra venstre Line, mig, Sarah, Mathilde og Jacob
- vi er SÅ klar til Uganda! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar